Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» наші клієнти мають можливість повернути або обміняти товари, які вони придбали в нашому магазині, протягом 14 днів (законодавчий ліміт становить чотирнадцять днів) з дати, коли вони зробили свою першу покупку. Майте на увазі, що придбані речі не можна повернути чи обміняти. предмети особистого вжитку та гігієни, вироби медичного призначення, корсетні вироби (Указ “Про реалізацію деяких положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 N 172″) “Про реалізацію деяких положень Закону України “Про захист прав споживачів”
Майте на увазі, що для того, щоб отримати право на обмін або повернення, продукт, про який йде мова, має бути абсолютно новим, невикористаним і без будь-яких слідів використання (наприклад, відколів, подряпин або потертостей). Крім того, обов’язковою умовою є дотримання: повного асортименту продукції, непорушної цілісності упаковки, а також усіх ярликів та маркування від виробника. У випадку, якщо продукт несправний і не може використовуватися за призначенням, виробник або уповноважений виробником сервісний центр повинен спочатку визначити, чи не були порушені умови експлуатації, перш ніж товар можна буде повернути або обміняти. Гарантійний талон із зазначенням дати покупки, моделі та серійного номера є гарантією ремонту товару.
Політика відшкодування
Щоб отримати відшкодування, ви повинні повинні будете зробити натупне:
- Написати заяву на відшкодування;
- Надати скани документів, які підтверджують особистість;
- Надати підтвердження про олату товару (чек).
Заявники повинні надіслати свої пропозиції електронною поштою на info@med-dim.com.ua.